"Ковидын дараах үеийн Дижиталчлал-Инновац-Өрсөлдөх чадвар: Европ болон дэлхий дахинд дээд боловсролыг дахин зохион байгуулах нь" хурлын илтгэлүүд

Боловсролын Магадлан Итгэмжлэх Үндэсний Зөвлөлийн Ажлын албаны удирдлага, мэргэжилтнүүд саяхан болсон дээд боловсролын чанарын баталгаажуулалтын байгууллагуудын төлөөллүүд уулзсан  "Ковидын дараах үеийн Дижиталчлал-Инновац-Өрсөлдөх чадвар: Дээд боловсролыг дахин зохион байгуулах нь" хуралд оролцсон билээ. Уг хуралд танилцуулагдсан илтгэлүүдийг дээд боловсролын салбарын эрдэмтэн багш, судлаачид та бүхэндээ хүргэж байна. 

1. How COVID-19 has triggered a long-needed reform process in Higher Education

Prof. Dr. Johann Kranz

Professor of Digital Services and Sustainability Ludwig-Maximilians- Universität München  /LMU/ 

2. A Web-based platform for building Problem Based learning competences /PBL/ among students

Prof. Thomas Ryberg
Professor in PBL and Digital Learning – Department of Planning, Aalborg University

3. Are Virtual Labs a Viable Alternative to Traditional Forms of Education?

Andreas Terfort

Goethe University, Frankfurt, Germany

4.Lab work without a lab? Hybrid approaches to Engineering Education

Jérôme Randon

Institut des Sciences Analytiques Master Analyse et Contrôle Université Claude Bernard Lyon 1

5.What are the issues doctoral education is facing in Europe

Dr Alexander Hasgall

Head of EUA Council of Doctoral Education

6. Introducing a digital tool and app for peer-based evaluation and online learning

Jean-Francois Rees

7. Key skills and Competencies needed by the 21st Century Engineer

Ralph Appel

President of Feani

8. Learning Transformation /Pedagogical and Digital Innovations Plan/

Jean-Roch Houllier

Safran University

9. An Online Degree in Engineering /Contradiction or a Living Reality?

Neil Cooke and Tim Jackson

University of Birmingham

10. New Approaches in Quality Assurance of Higher Education in Europe

Damien Owens

President ENAEE/European Accreditation of Engineering Programmes/

11. Where it stands in higher education quality assurance

Jesus Frias

Iseki Food Accreditation Committee

12. Challenges for teaching and learning in a changing world: A European perspective

Peter van der Hijden

Higher Education Strategy